Mittwoch, 22. August 2012

Spotkanie z Marią Bucardi 

porady, wróźby, rytuały, talizmany

                                      
Jest wiele spraw, które z dnia na dzień potrafią pogorszyć sytuację, dlatego w sprawach pilnych bardzo proszę umów się na termin ze mna do 24 h przez CHAT - Skype, Facebook, Google plus lub email, mogę zająć się wówczas Twoim problemem od razu, poza kolejnością. TERMIN DO 24 h w sprawach bardzo pilnych  - nacisnij tutaj

Fizycznie nie jestem w stanie odpowiadac na kazdy list, co jest po prostu niewykonalne przy setkach listow dziennie, ktore trafiaja do mojej skrzynki. Dlatego, jesli pragniesz uzyskac moja pomoc, nalezy zarezerwowac sobie termin. Wowczas moge odlozyc inne sprawy na pozniej i w pelni zajac sie Twoim problemem. W ten sposob wirtualnie przychodzisz do mojego gabinetu, opowiadasz mi co Cie trapi a ja rozmawiam z Toba i doradzam rozwiazanie. UMOW SIE NA TERMIN SPOTKANIA - nacisnij tutaj Nasza rozmowa NIE dotyczy przepowiadania przyszlosci, jesli pragniesz uzyskac przepowiednie to zamow ja nacisnij TUTAJ
                                                              


W tej chwili mozliwe sa spotkania przez email, skype, gadu-gadu czy w formie prywatnego video, na pewno kazdy znajdzie cos dla siebie. Nie ma znaczenia czy znamy sie juz wiele lat czy piszesz do mnie po raz pierwszy. Na listy odpowiadam wg zamowionych terminow by nikogo nie urazic. Wiecej informacji ponizej ...


Na wiele pytań ogolnych odpowiadam 



  • ZASADY, CZYLI JAK UZYSKAC MOJA POMOC
Moj Drogi Gosciu, jesli tutaj jestes to z pewnoscia wlasnie otrzymalam Twoj list lub w inny sposob Twoj Aniol Stroz czy sily Swiatla skierowaly Cie do mnie. Oznacza to, ze albo potrzebujesz pomocy w Twoim zyciu, wskazowki, chcesz znac Twoja przyszlosc lub magicznie wplynac na Twoje zycie by cos polepszyc. Moze przesladuje Cie cos zlego a moze po prostu chcesz nauczyc sie magii, tarota, rytualow czy masz inne pytania...

Moim powolaniem jest wskazac droge, pomoc, aktywowac w Twoim zyciu Swiatlo, Milosc i Szczescie. Nie ma w zyciu przypadkow i to, ze jestes teraz w moim tajemniczym swiecie Dobra, tez nie jest przypadkowe. Niech energie, ktore plyna przez moja osobe pomoga Ci, utula Cie, otra lzy i dodadza Ci sily i Mocy by zrealizowac Twoje marzenia.

Ze wzgledu na to, ze codziennie otrzymuje setki listow w roznych sprawach i kazda z nich jest wazna i pilna istnieja pewne zasady, ktorymi sie kieruje:

  • SPOTKANIE
Fizycznie nie jestem w stanie odpowiadac na kazdy list, co jest po prostu niewykonalne, dlatego, jesli pragniesz uzyskac moja pomoc nalezy zarezerwowac sobie termin. Wowczas moge odlozyc inne sprawy na pozniej i w pelni zajac sie Twoim problemem. Zamow termin spotkania przez email, skype czy inne tutaj http://magiczny-swiat.es24.pl/category/349020/termin-u-marii-bucardi.html W ten sposob wirtualnie przychodzisz do mojego gabinetu, opowiadasz mi co Cie trapi a ja rozmawiam z Toba i doradzam rozwiazanie.

  • RYTUALY 
Jesli juz wiesz jaki rytual jest najlepszy dla Ciebie i nie czujesz sie na silach by pracowac samodzielnie wg moich ksiazek, tylko pragniesz bym zajela sie Twoja sprawa osobiscie, bym zaangazowala moja wiedze i czas by osiagnac to, czego pragniesz. Zamow wybrany rytual tutaj  http://magiczny-swiat.es24.pl/category/186936/rytualy-magiczne-rozne.html Jesli nie masz pewnosci czy ten rytual jest dla Ciebie odpowiedni - najpierw spotkaj sie ze mna w firmie porady rezerwujac termin.

  • PRZEPOWIEDNIE
Jesli pragniesz bym spojrzala w Twoja przyszlosc lub przeszlosc, sprawdzila co wydarzylo sie lub wydarzy to mozesz zamowic przepowiednie. Mozesz zadac kazde pytanie na ktore chcesz znac odpowiedz. Zamow wrozbe\sesje jasnowidzenia tutaj - http://magiczny-swiat.es24.pl/category/110006/przepowiednie-wrozby.html

  • NIE ODPOWIADAM NA LISTY
Bardzo mi przykro, ale w trosce o osoby, ktore zamowily u mnie termin - musze szanowac moje energie, wzmacniac je - dlatego fizycznie nie jestem w stanie odpowiadac na codzienne setki listow. Jesli pragniesz uzyskac moja odpowiedz - zamow moj prywatny czas w formie terminu - tutaj. Jesli nie byloby internetu tez musielibysmy sie spotkac w umowionym czasie u mnie w gabinecie, bym mogla Ci cos doradzic. Do lekarza tez nie mozna wpadac kiedy chcesz, tylko trzeba sie wczesniej umowic.

Nie odpowiadam takze na listy wzglednie aktualnie prowadzonych prac magicznych, sesje prowadze wg ustalen, ale wymiana za magie nie obejmuje doradztwa na temat tego jak sie zachowac w tej czy innej sytuacji. Prosze o wyrozumialosc, ale prace magiczne nie maja nic wspolnego z podnoszeniem na duchu, dodawaniem otuchy, tutaj musze poswiecic moj czas dodatkowy, czyli musze wykonac pracochlonne rytualy plus dodatkowo usiasc i poswiecic moj czas by czytac i odpowiadac na Twoje pytania, dlatego ten dodatkowy czas wymaga wymiany - spotkanie wirtualne.

Zanim rozpoczynamy prace magiczne zawsze dokladnie informuje jak sie zachowac i na co zwrocic uwage, wystarczy stosowac sie do tych zalecen a pytania beda w ogole zbedne. Jesli  jednak sie pojawia to mozna zamowic spotkanie ze mna by uzyskac moja rade i odpowiedz.


Z otrzymanych listow na ktore nie odpowiadam - wybieram ciekawe tematy i tworze filmy, dlatego sledz moj kanal TV a moze uzyskasz dyskretna podpowiedz (nie ujawniam danych) w formie filmu.

  • RYTUALY SZCZEGOLNE


Nadal bede prowadzic tzw. rytualy wspolne z Wami z okazji specjalnych momentow astronomicznych a takze w wyjatkowych miejscach mocy. Prosze sledzic bloga -  http://bucardimaria.wordpress.com/ by nie przegapic okazji i moc wziasc udzial w takim wyjatkowym rytuale.




Moc Milosci dla Ciebie .


Twoja Maria Bucardi